Mijndomein SIDN.jpg

Mijndomein beheert 600.000 .nl-domeinen

Lelystad, 11 maart 2021 – Mijndomein heeft meer dan 600.000 .nl-domeinnamen in beheer. Ter ere van deze mijlpaal kreeg de hostingprovider vandaag tijdens een online evenement een oorkonde van SIDN, de registry van .nl-domeinnamen.

Mijndomein registreerde vorig jaar ruim 152.000 .nl-domeinen en is daarmee de grootste groeier op het gebied van domeinnamen in Nederland. Mijndomein CEO Dennis van Oort en mede-oprichter Henri de Jong namen vandaag van SIDN CEO Roelof Meijer een fysieke 'oorkonde' in ontvangst voor het behalen van de mijlpaal van 600.000 .nl-domeinnamen in beheer.

Meijer zegt: “We zijn erg blij voor Mijndomein voor het bereiken van deze mooie mijlpaal. Naast hun inzet op de groei van het aantal domeinregistraties levert Mijndomein ook al jaren een belangrijke bijdrage aan de veiligheid van het .nl-domein door onder andere te investeren in de veiligheid van zakelijk e-mailverkeer.”

De Jong is trots op het resultaat: “Mijndomein helpt kleine ondernemers om hun online ambities te realiseren. Dat begint nog altijd met een goede domeinnaam. Met creatieve campagnes zoals ‘We zijn er voor ondernemers’, is Mijndomein een aanjager van domeinregistraties in Nederland. Met deze campagnes proberen we Nederlanders bewust te maken van de voordelen van een eigen domeinnaam. We helpen onze klanten met het kiezen van de juiste domeinnaam, het opzetten en beheren van een eigen e-mailadres en het bouwen en hosten van een website of webshop.”