TSG_LinkedIn_header@2x.png
  • png

Mijndomein Groep verder als The Sharing Group

Amsterdam, 1 februari 2022 - Mijndomein Groep gaat verder als The Sharing Group N.V. (www.thesharinggroup.com). The Sharing Group bestaat uit een verzameling van diverse ondernemingen en samenwerkingen met dezelfde missie; meer impact realiseren met de kracht van delen als uitgangspunt.

Nieuwe naam, nieuw leiderschap

“Ik ben erg trots om een nieuw hoofdstuk te beginnen met The Sharing Group en ik ben dankbaar voor het geweldige werk dat is verricht om tot hier te komen. Met het sterke fundament en de heldere strategie die is uitgezet, ben ik tot de persoonlijke conclusie gekomen dat ik graag zelf aan het roer sta bij deze nieuwe fase” aldus Henri de Jong, oprichter van Mijndomein en per 1 februari CEO van The Sharing Group. Als gevolg daarvan is Dennis van Oort bereid gevonden om terug te treden als CEO. Onder leiding van Dennis van Oort is de afgelopen jaren een duidelijke strategie gedefinieerd, verdere groei gerealiseerd en het fundament versterkt. Dennis blijft actief als non-executive board member om te adviseren op strategische onderwerpen.

De kracht van delen

The Sharing Group is impact gedreven en gelooft in de kracht van delen. Het is actief in de markten van Tech, Energie en Mobiliteit. Met bekende merken zoals Mijndomein, EnergyZero en MyWheels. De onderdelen binnen de groep versterken elkaar door het delen van ambities, ideologie en kennis. Maar ook op het vlak van technologie en community wordt gebruik gemaakt van elkaars kracht. The Sharing Group werkt vanuit verschillende hubs door heel Nederland en is klaar voor een Europese expansie.

Favicon for thesharinggroup.com The Sharing Group thesharinggroup.com